سنسور RVG My Ray مدل ZEN-X

Wiki Article

سنسور آروی جی وودپیکر Woodpecker i Sensor انقلابیترین سنسور RVG دندانپزشکی در دنیا شناخته میشود. اولین سیستم در رادیوگرافی دیجیتال دندانپزشکی، سنسور “Radio visio graphy ” یا به اصطلاح RVG (آر وی جی) میباشد که توسط کمپانی Trophy فرانسه در سال ۱۹۸۷ معرفی شد. بسته به شرایط سلامت دهانی و مشکلات دندانی که درگذشته داشتهاید دندانپزشک ممکن است برای فرد یک بررسی کامل رادیوگرافی و یا FMX تجویز کند. رادیوویزیوگرافی دیجیتال یا همان سنسور RVG روشی مدرن برای گرفتن تصاویر دندانی در دندان پزشکی است. 7) دیگر تفاوت سنسور RVG و فسفرپلیت در مساحت سطح اکتیو یا فعال سنسور است. 4) ضخامت فیلم رادیوگرافی و سنسورهای فسفرپلیت کمتر از 5/0 میلیمتر است و ضخامت سنسورهای RVG حدود ۶ میلیمتر میباشد. تصویربرداری دیجیتال به روش تصویربرداری گفته می شود که یک سنسور حساس به اشعه ایکس به جای فیلم رادیوگرافی در دهان بیمار قرار می گیرد. روش RVG یک راه تقریبا نوین در عکس برداری می باشد. six) سنسورهای RVG فقط در سایز ۱ و ۲ و در موارد کمی در سایز ۰ موجود هستند که دندانپزشک با پرداخت هزینه ۵۰ درصد از دستگاه فسفرپلیت، میتواند فقط ۱ سایز از سنسورهای RVG (به عنوان مثال فقط سایز ۱ یا سایز ۲) را خریداری کند ولی در مقابل با خرید یک دستگاه فسفرپلیت، دندانپزشک میتواند از تمامی سایز سنسورها که شامل سایز ۰، ۱، ۲، ۳ و حتی ۴ هستند استفاده کرده و هزینه اضافی نپردازد. Th​is was c​re᠎ated by GSA Written content Ge ne᠎ra tor DEMO .


تصور کنید که بیمار و خودتان را با میزان زیادی پرتوی غیر ضروری اکسپوز می کنید و زمانی را صرف پردازش فیلم رادیوگرافی کرده تا دریابید که مشکل از پردازش بوده یا زاویه تصویربرداری یا هر دو آن ها. ISENSOR یک سنسور ار وی جی مناسب برای نیازهای تصویربرداری داخل دهانی است که دارای کاربری ساده و به کاربران این امکان را میدهد تا تصاویر استثنایی را به راحتی و با سرعت بالا ثبت کنند. بنابراین سنسور آر وی جی Myray میتواند در برابر کشیدگی و ضربه، کاملا مقاوم باشد. سنسور آر وی جی نیولایف مدل Digisens از تجهیزات تصویر برداری ساخت ایتالیا می باشد.نرم افزار ویرایش تصاویر سنسور آر وی جی جنوری مدل port look at قدرتمند و پیشرفته و با قابلیت ارتقاء می باشد که مدیریت فایل ها و بیماران ، بزرگ نمایی و اصلاح کیفیت و ۳ بعدی سازی را انجام می دهد. در صورتی که استفاده از آلیاژ سدیم یوداید در لایهی سنتیلاتور به طور متوسط ٪۱۰ دوز اشعه مورد نیاز برای تصویربرداری را کاهش داده و کیفیت تصویر حاصل شده افزایش مییابد. RVG 142 تصاویری با کیفیت بالا تولید می کند که می تواند باشد.


خرید سنسور Rvg دندانپزشکی

تصاویر با وضوح بالا: سنسورهای RVG دیجیتال، تصاویری واضح و با وضوح بالا را ارائه میدهند که میتواند برای تشخیص دقیق مورد استفاده باندینگ دندانپزشکی قرار گیرند. برای وضوح بیشتر تصاویر، در آن فیلتر آلومینیومی تعبیه شده است. قابلیت ها و همچنین فیلتر وضوح برای بهبود. تهیه تصاویر دیجیتال از خرید باندینگ رادیوگرافیها و همچنین عکسهای داخل و خارج دهان را نیز مدیریت میکند. اتاقک تاریکی است که برای ظهور فیلم باید از ورود هرگونه نوری به داخل آن جلوگیری کرد. تصویربرداری از داخل دهان هرگز این چنین نبوده است. one) سیستم تصویربرداری دیجیتال مستقیم (سنسور RVG) در مقابل تصویربرداری دیجیتال غیر مستقیم فسفرپلیت سرعت بیشتری دارد. 8) اسکنر دندانپزشکی دستگاهی تمام خودکار است و توانایی اسکن کردن با سرعت بسیار بالا را دارد (یک دست کامل دندان را در ۳۵ ثانیه اسکن میکند). تصاویر نهفته در بلورهای فسفر ذخیره میشوند و توسط اسکنر لیزری خوانده میشوند و سپس برای تشخیص، به تصویر دیجیتال تبدیل میشوند. 10) دستگاه اسکنر دندانپزشکی قابلیت اسکن سه بعدی قطعات کوچک صنعتی و جواهر آلات را نیز دارد، همچنین قابلیت انطباق دستگاه با نرم افزار پردازش سه بعدی فراهم است. از فناوری CMOS برای ساخت مدارهای مجتمع (IC)، ریز پردازندهها، ریزکنترلگرها، چیپهای حافظه و دیگر مدارهای دیجیتال استفاده میشود، همچنین از فناوری CMOS در ساخت مدارهای آنالوگ از جمله سنسورهای تصویر (سنسور پیکسل-فعال)، مبدلهای داده، مدارهای فرکانس رادیویی و مدارهای فوق مجتمع ترنسیورها (فرستنده-گیرنده) استفاده میشود.


5) سنسورهای RVG دارای سیم است که به گفته دندانپزشکان این سیم و ضخامت بالا و سفت و محکم بودن این سنسور باعث ناراحتی بیماران و همچنین پوزیشن دهی سختتر این سنسورها مخصوصاً برای دندانهای مولار میشود. استفاده از این نوع سنسور دندانپزشکی به دندانپزشک کمک میکند تا نتایج فوری را دریافت و مدت انتظار بیماران را کاهش دهد. شاید شما به عنوان یک دندانپزشک با تجربه، با سیستم رادیوگرافی آنالوگ راحت باشید، اما احتمالا پس از مدتی تجربه کار با سنسور RVG نظرتان عوض خواهد شد. طراحی ویژه با کناره های گرد باعث قرارگیری راحت تر در دهان بیمار میشود. این سنسور دارای طراحی زیبا، ارگونومیک و منحصر به فرد است.لازم به ذکر است این سنسور منطبق با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. امروزه در صحنه تجارت و بازرگانی روز دنیا اثبات شده است که موثر ترین عامل در رضایتمندی مشتریان برای انتخاب و خرید محصول مورد نیاز ، خدماتی است که پس از فروش کالا به وی ارائه می شود .

قیمت Rvg دندانپزشکی

This artic​le w᠎as gen᠎erated ​by GSA C​ontent Ge nera᠎tor DE​MO.

Report this wiki page